FaasAudiovisueleDienstverlening

Do’s en Don’ts voor Webshops

april 5, 2011 3:03 pm Published by Leave your thoughts

- Traffic in de webshop is geen garantie voor omzet. Diepte van het bezoek wel.
- Pay per stay zou een veel effectiever bannermodel zijn dan pay per click.
- Omdat het gemiddelde aankoopbedrag daalt in de Nederlandse webwinkels, is een betere webwinkel noodzakelijk. Met een hogere usability. Dat leidt tot diepere bezoeken en hogere conversies.
- Steek veel tijd in een goeie webshop. Je voorsprong betaalt zich uit tijdens feestdagen
- Verwacht niet dat iedere bezoeker dezelfde eisen heeft, maar maak verschillende pagina’s voor verschillende doelgroepen (early adopters, ouderen, etc.).
- Denk niet dat de verschillende bezoekers zich zo gedragen als je van te voren verwacht, dus meet wie het zijn en wat ze doen.
- De ROI van een betere website: elke pageview extra betekent een (absolute) verhoging van de conversie met bijna één procent.

Tags: ,

Categorised in: ,

This post was written by Brandpepper

[/section]

Comments are closed here.