Blog.

Paginarollen beheren voor je zakelijke Facebookpagina Geplaatst op: 22 november 2017 Categorie: Social media

Wanneer je een zakelijke Facebookpagina hebt aangemaakt is het goed om na te denken over een extra beheerder. Het komt wel eens voor dat iemand zich per ongeluk verwijderd en de pagina zonder beheerder rondzweeft. Dit betekent dat je niks meer kan plaatsen op je Facebookpagina en dat iedereen kan reageren wat hij/zij wilt zonder dat jij het kan aanpassen.

Lees verder
Schaarste toepassen in je webshop Geplaatst op: 17 november 2017 Categorie: Conversieoptimalisatie, Webshop

Schaarste, je hebt er weleens van gehoord. Maar wist je ook dat je dit principe toe kan passen in je eigen webshop? Door schaarste te creëren worden bezoekers getriggerd om snel tot een aankoop over te gaan. Hoe werkt dit eigenlijk?

Lees verder
De voordelen van animaties op je website Geplaatst op: 28 oktober 2017 Categorie: Websites

Bij een animatie denk je al gauw aan een hoop bewegende drukte. Maar dat hoeft helemaal niet! De term ‘animatie’ is veel meer dan dat. Bijvoorbeeld subtiele animaties die de bezoeker aanzetten tot handelen. Animaties die de gebruikservaring verbeteren. En dat komt jouw website ten goede!

Lees verder
Sociale bewijskracht toepassen op je website of webshop Geplaatst op: 19 oktober 2017 Categorie: Conversieoptimalisatie

Naast autoriteit zijn er nog 5 andere principes van Cialdini. Sociale bewijskracht is hiervan een van de belangrijkste. Door de activiteiten van voorgaande klanten toe te passen creëer je een krachtige vorm van reclame. We leggen je graag uit hoe jij dit principe toepast!

Lees verder
Autoriteit uitstralen met je website Geplaatst op: 17 oktober 2017 Categorie: Conversieoptimalisatie, Marketing, Webshop, Websites

Al in 1984 kwam de Amerikaanse hoogleraar psychologie en marketing Robert Cialdini met zijn zes universele principes van beïnvloeding. In zijn boek ‘Influence’ beschrijft hij zes strategieën die uitleggen hoe je mensen kunt overtuigen om iets van je te kopen. Inmiddels zijn we ruim 30 jaar verder en zijn zijn theorieën actueler dan ooit.

Lees verder
Wat heb ik aan een speciaal domein? Geplaatst op: 16 oktober 2017 Categorie: Marketing

Je hebt het vast wel eens langs zien komen: een website die niet eindigt met het traditionele .nl, .com of .net maar met een speciale domein als .amsterdam of .marketing. Dit klinkt natuurlijk hartstikke leuk, maar levert het dit ook wat op in de resultaten van Google?

Lees verder
Wat is een Mobile First design? Geplaatst op: 7 oktober 2017 Categorie: Google, Webshop, Websites

Mobile First design is een ontwerpstrategie voor het bouwen van responsive websites of webshops. Een Mobile First website heeft de smartphone als uitgangspunt in plaats van de traditionele desktop of laptop. Met welk uitgangspunt is jouw website gebouwd? Als je daar geen antwoord op weet, ga je er nu achter komen.

Lees verder
Hoe bereik ik het beste een oudere doelgroep? Geplaatst op: 18 september 2017 Categorie: Marketing

Wanneer het aankomt op senioren (50+) zijn er nog veel kansen te benutten. Zo is deze groep nog niet platgebombardeerd met reclame en weten veel bedrijven niet hoe ze deze steeds groter wordende groep het beste kunnen bereiken. Wij geven je graag wat tips!

Lees verder
Het onderhouden van je website Geplaatst op: 17 september 2017 Categorie: Websites

Voor iedere ondernemer is het belangrijk om een website te hebben. Tijden veranderen en dat betekent dat ook het gedrag van mensen verandert. Men raakt gewend aan dat alles online te vinden is.

Lees verder
Wat kan ik verwachten van online marketing? Geplaatst op: 18 augustus 2017 Categorie: Internet marketing, Zoekmachine adverteren, Zoekmachine optimalisatie

Je bent als ondernemer op zoek naar een manier om je online bereik te vergroten. Het aanmaken van een Facebookpagina was al een stap in de goede richting, alleen komt er veel meer bij kijken. Online marketing is het antwoord. Hoe werkt het allemaal en wat kan je ervan verwachten?

Lees verder
Social-media
Like, deel en win acties Geplaatst op: 16 augustus 2017 Categorie: Social media

Tegenwoordig word je overspoeld met like en win acties op Facebook. Honderden mensen doen er aan mee en de like, deel en win acties worden massaal gedeeld. Maar is het nou wel zo effectief? Wat levert het je nou daadwerkelijk op?

Lees verder
Hoe maak ik succesvol gebruik van social media
Hoe maak ik succesvol gebruik van social media? Geplaatst op: 10 augustus 2017 Categorie: Social media

Op social media laat je als bedrijf zien hoe je echt bent. Je volgers zitten er natuurlijk niet op te wachten om specifieke informatie over producten of diensten te lezen maar volgen je omdat ze leuke updates van je verwachten. Luchtvaartmaatschappij KLM heeft een groot deel van haar volgers namelijk verworven door altijd in staat te zijn een leuke reactie te geven op vragen van klanten.

Lees verder