Warmland.

Warmland

Veel huizen zijn voorzien van een cv-ketel. En als je cv-ketel stuk gaat of als je een nieuwe nodig hebt wil je voorzien zijn van de best mogelijke hulp en het liefst voor een goede prijs. Dat is ook de visie van Warmland: de klant een goede oplossing bieden voor een scherpe prijs. Door een samenwerking aan te gaan met een kwalitatief merk met goede voorwaarden kunnen ze dit waarmaken.

Daar moet de website ook bij aansluiten. Hoe zorgen we dat de bezoekers van de website te allen tijde antwoord vinden op hun vraag? Hoe zorgen we dat we ze echt ontzorgen? Met die vraag zijn we aan de slag gegaan met de website met als prominent doel: verbeteren van de leads en het marktaandeel.

De website wordt structureel aangevuld met nieuwe content en de statistieken worden nauwlettend in de gaten gehouden door het marketingteam. Bij veranderingen wordt er direct geanticipeerd zodat het hoge conversiepercentage wordt behouden. Door de nauwe samenwerking met de klant creëren we samen het best mogelijke resultaat.

Doel

Leadgeneratie & verbeteren marktaandeel

Klanten vertellen - Brandpepper
Klanten vertellen

Hettie

De Sociale Raadsvrouw

“Eindelijk met onze websites weer op de juiste plek. We zijn nog maar net begonnen, maar ik heb het volste vertrouwen in Brandpepper. Ik heb weer zin om met internetmarketing bezig te zijn en de cijfers te zien stijgen. Kim snapt De Sociale Raadsvrouw!”

Meer verhalen
Relevante projecten
Doel

Vergroten naamsbekendheid & verbeteren conversiewaarde

Bekijk dit project
Doel

Vergroten naamsbekendheid

Bekijk dit project